Tilbake til alle arrangementer

En reise innen fysisk og digital handel

  • Knowit 1 Universitetsgata Oslo, Oslo, 0164 Norway (kart)

Knowit inviterer til gratis frokostseminar, der de gir innblikk i hvordan Avinor og Komplett har jobbet med kreativitet og data for å skape nye løsninger.

Mange kjemper om forbrukernes gunst om dagen og i retailbransjen melder mange om tøffe tider. På frokostseminaret får du høre om to aktører som har oppnådd svært gode resultater, men med veldig ulike virkemiddel. En ting har likevel Avinor og Komplett til felles; de har kombinert kreativitet og data for å skape helt nye kommersielle muligheter. 

Silke Salbert, head of trade marketing i Avinor, vil snakke om Avinor sin reise for å utvikle flyplassene til stadig mer attraktive shopping destinasjoner. Petter Andersen, kreativ leder, vil vise noen av de kreative uttakene vi har gjort i løpet av de siste årene. Phillip Høili, senior konsulent, vil fortelle om hvordan vi måler effekt underveis og gir Avinor riktig besluttningsgrunnlag for å fortløpende prioritere sine markedsinvesteringer.  Vår egen Simen Hansen vil forklare hvordan vi basert på et tett samarbeid med Komplett og komplett bruk av data, har lykkes med å øke profitt i et marked med nedgang i etterspørsel etter elektronikk.

Frokostseminaret er gratis, men krever påmelding. Les mer her.

Forrige
Forrige
21. oktober

Forandre verden med bøker

Neste
Neste
22. oktober

SKRAA-quiz på Rebel